När allt sätts på prov – är du redo att kommunicera i kris?
Ekonomisk press, missnöjda hyresgäster eller kvalitetsbrister som hamnar i rampljuset – kriser kan se olika ut, men gemensamt är att de ställer höga krav på tydlighet, snabbhet och mod. Under kriskommunikationsdagen får du konkreta case, praktiska verktyg och inspiration som hjälper dig att navigera genom tuffa situationer utan att tappa fotfästet.
Så hanterar du utmaningar och bygger förtroende
Vi fokuserar på hur du organiserar arbetet, bygger förtroende och skyddar varumärket – samtidigt som du skapar lugn både internt och externt. Dagen ger också utrymme för erfarenhetsutbyte och reflektion.
Ett inslag är att vår nya vd, Cathrine Holgersson, medverkar och berättar om hur hon arbetade med kriskommunikation under tiden som vd för Gavlegårdarna – mitt i den kaotiska verklighet som uppstod när Gävle drabbades av det så kallade 1000-årsregnet.
En dag för dig som vill vara förberedd – på riktigt.
Praktisk information
10 000 kronor för övriga